امروز
هشتم ارديبهشت ماه 1403
ساعت:
مجله انجمن
تماس با انجمن

آدرس دبیر خانه: تهران، خیابان جلال آل احمد، روبروی بیمارستان شریعتی، مرکز تحقیقات پزشکی ورزشی، طبقه دوم ، آزمایشگاه مولکولاربیولوژی قارچ ها

 02188008588

  ismm1390@gmail.com

وبینار عفونت های قارچی تهاجمی در بیماران COVID-19

وبینار عفونت های قارچی تهاجمی در بیماران COVID-19

تاريخ: 12/5/1400
بازديد: 2701
كد مطلب: 198

پزشکان و متخصصان محترم که مشمول دریافت امتیازبازآموزی وبینار  طبق مجوز بالا هستند، جهت دریافت و تایید امتیاز برنامه لازم است:

1-ابتدا قبل از برگزاری و تکمیل شدن ظرفیت وبینار، از طریق سامانه آموزش مداوم در این برنامه به شماره شناسه 167056 از طریق ورود به سامانه آموزش مداوم به  آدرس www.ircme.ir ثبت نام نمایند.

*با توجه به اینکه پرداخت هزینه برنامه فقط از طریق اعتبار مالی انجام می شود، برای ثبت نام در برنامه حتما از طریق گزینه مدیریت اعتبار مالی، نسبت به شارژ اکانت خود اقدام کنند.

 2- روز برگزاری وبینار از طریق لینک اعلام شده، به صورت آنلاین در وبینار حضور فعال داشته باشند. 

قابل ذکر است هنگام ورود آنلاین به برنامه در نرم افزار اسکای روم، به صورت مهمان وارد شوند و نام و نام خانوادگی خود را به فارسی  و به صورت کامل تایپ کنند.

 3- در مرحله آخر در آزمون وبینار از طریق اپلیکیشن آموزش مداوم شرکت کرده و به 70% سوالات پاسخ صحیح دهند.

 📌📌📌📌

قابل ذکر است همکارانی  که جزء گروه هدف برنامه نیستند و یا تمایلی به دریافت امتیاز برنامه ندارند و فقط قصد دارند از اطلاعات سخنرانان برنامه بهره مند شوند، نیازی به انجام مرحله اول و سوم  ندارند و مشاهده آنلاین وبینار برای این دسته از عزیزان رایگان است.

 

وبینار فوق با حضور اساتید گروه بیماریهای عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و تهران و انجمن علمی قارچ شناسی پزشکی ایران و با همکاری شرکت بهستان دارو-MSD  برگزار می شود.

 

 

نام و نام خانوادگي
وب سايت
ايميل
کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین
عضويت در خبرنامه با موضوعات
نام و نام خانوادگي
شماره تلفن همراه
ايميل